Algemene voorwaarden De Welvaart
Op al onze reserveringen en arrangementen zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca van toepassing.
Als u een overnachting of arrangement heeft geboekt, dan zijn onderstaande voorwaarden van toepassing.
Algemeen
- De Welvaart behoudt het recht om de algemene voorwaarden te wijzigen en/of aan te vullen.
- De Welvaart heeft het recht informatie wat betreft prijzen en afspraken te allen tijde aan te passen.
- Op deze algemene voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.
- Prijzen zijn inclusief BTW.
- U bent zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van uw gegevens voor het reserveren van een overnachting of arrangement.
- Inchecken is tussen 15.00 en 22.00 uur in het café De Welvaart op Burenlaan 4, Hollum te Ameland.
- Uitchecken is voor 11.00 uur ’s ochtends door uw sleutel in de kamerdeur te laten.
- Ontbijt is niet mogelijk of inbegrepen.
- Kortingen of acties worden automatisch bij de boeking verwerkt.
- Kortingen of acties gelden niet met terugwerkende kracht.
Annuleringen:
- Met “Standaard” kunt u niet annuleren.
- Indien annuleert, betaalt u 100% van het totaalbedrag.
- Met “Flexibel” kunt u tot 7 dagen voor aankomst kosteloos annuleren (met uitzondering van administratiekosten).
- Indien u binnen 7 dagen voor aankomst annuleert, betaalt u 100% van het totaalbedrag.
- U kunt uw boeking annuleren door een e-mail te sturen naar kamers@dewelvaartameland.nl, vergeet daarbij uw reserveringsnummer niet te benoemen.
- In het geval van een “no-show” brengen wij 100% van het totaalbedrag alsnog in rekening.
Huisregels:
- Het is niet toegestaan te roken in het gehele pand, ook niet op het dakterras.
- Houdt rekening met andere hotelgasten.
- Honden zijn enkel in voorafgaand overleg toegestaan (m.u.v. Appartement Bijker en Ruygh). De kosten van een hond bedragen €5,- per hond per nacht en dienen voor aankomst betaald te zijn.