Algemene voorwaarden De Welvaart
Op al onze reserveringen en arrangementen zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca van toepassing.
Als u een overnachting of arrangement heeft geboekt, dan zijn onderstaande voorwaarden van toepassing.
Algemeen
- Prijzen zijn inclusief BTW.
- U bent zelf verantwoordelijk voor het correct invullen van uw gegevens voor het reserveren van een overnachting of arrangement.
- Inchecken is tussen 15.00 en 22.00 uur in het café De Welvaart op Burenlaan 4, Hollum te Ameland.
- Uitchecken is voor 11.00 uur ’s ochtends door uw sleutel in de kamerdeur te laten.
- Ontbijt is niet mogelijk of inbegrepen.
- Kortingen of acties worden automatisch bij de boeking verwerkt.
- Kortingen of acties gelden niet met terugwerkende kracht.
Annuleringen:
- 42 dagen voor aankomstdatum of eerder betaalt u geen kosten (met uitzondering van administratiekosten).
- Annuleert u binnen 42 dagen voor aankomstdatum, dan zijn wij genoodzaakt 50% van het totaalbedrag alsnog in rekening te brengen.
- Bij het geval van een “no-show” brengen wij 100% van het totaalbedrag alsnog in rekening.
Huisregels:
- Het is niet toegestaan te roken in het gehele pand.
- Houdt rekening met andere hotelgasten.
- Honden zijn enkel in voorafgaand overleg toegestaan (m.u.v. Appartement Bijker en Ruygh). De kosten van een hond bedragen €5,- per hond per nacht en dienen voor aankomst betaald te zijn.
Laatst bijgewerkt: 27/10/2023